دانلود رایگان کتاب آموزش بازی سازی با استفاده از فریمورک cocos2d-JS

1395-03-17

قیمت این کتاب در آمازون برابر 15 دلار می باشد ولی ما برای شما به صورت رایگان قرار دادیم تا استفاده کنید در دوره آموزشی Building and Monetizing Game Apps for Android شما با با چگونگی ساخت بازی برای اندروید آشنا می شوید

دانلود رایگان کتاب آموزش بازی سازی با استفاده از فریمورک cocos2d-JS

قیمت این کتاب در آمازون برابر 15 دلار می باشد ولی ما برای شما به صورت رایگان قرار دادیم تا استفاده کنید

در دوره آموزشی Building and Monetizing Game Apps for Android شما با با چگونگی ساخت بازی برای اندروید آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- نصب Cocos2d-x
- آشنایی Sprite ها و تنظیم ویژگی های آن ها
- ایجاد اframe animation های ساده
- طراحی برای صفحه نمایش ها با اندازه های مختلف
- اضافه کردن دکمه ها (buttons)
- افزودن صداهای مختلف و ادغام صحیح آن ها
- ایجاد کلاس های اصلی و ثابت
- افزودن لایه های بازی و پس زمینه
- نمایش challenges در بازه های زمانی مناسب
- نمایش امتیاز بازیکن
- ایجاد کردن امکان Pause در بازی
- آماده سازی بازی برای پشتیبانی از Google Ads
- تنظیم امکان خرید از Amazon در بازی

http://laraweb.ir/learning-cocos2d-js-game-development.pdf

سرفصل های این کتاب

Preface 1
Chapter 1: Hello World – A Cross-platform Game 7
Why should I make cross-platform games? 8
What Cocos2d-JS is and how it works 8
Requirements to run Cocos2d-JS 8
The structure of your Cocos2d-JS project 10
Hello Cross-World 11
Preloading and adding images 14
Removing images and changing the background color 18
Summary 19
Chapter 2: Adding Interactivity – The Making of a
Concentration Game 21
Creating multiple instances of game assets 22
Adding a gradient background 24
Extending the Sprite class beyond its capabilities 25
Making assets react to clicks and touches 27
Picking a tile as an initial attempt 27
Changing sprite images on the fly 30
Showing the tile picture 30
Shuffling the tiles and adding the score 34
Summary 36
Chapter 3: Moving Sprites Around the Screen –
An Endless Runner 37
Loading and placing graphic resources 38
Adding the endless scrolling background 39
Adding the spaceship 42
Controlling an spaceship 44
Table of Contents
[ ii ]
Adding asteroids 47
Asteroid versus spaceship collision 50
Invulnerability 52
Preventing the spaceship from flying off the screen 53
Adding particles 54
Summary 56
Chapter 4: Learn about Swipes through the making of
Sokoban 57
Loading graphic assets 58
Building a level 61
Detecting swipes 66
Completing the game 70
Summary 72
Chapter 5: Become a Musical Maestro 73
Choosing sounds 73
Preloading sounds 74
Creating a sound menu 75
Managing music and sound effects 77
Summary 79
Chapter 6: Controlling the Game with Virtual Pads 81
Overview of virtual pads 82
First things first – the game 85
Controlling the cart with ghost buttons 90
Controlling the cart with a virtual pad 93
Controlling the cart just with your finger 97
Summary 99
Chapter 7: Adding Physics to Your Games Using the
Box2D Engine 101
Before you start 102
Adding the Box2D engine to your project 102
Configuring the physics world 104
Adding bodies to the world 107
Updating sprite position as the world changes 113
Selecting and destroying world bodies 116
Checking for collisions among bodies 118
Summary 119
Table of Contents
[ iii ]
Chapter 8: Adding Physics to Your Games
Using the Chipmunk2D Engine 121
Adding the Chipmunk2D engine to your project 122
A physics game, without physics 122
Configuring the physics space 124
Adding bodies to the space 125
Updating Chipmunk2D space and using debug draw 127
Selecting and destroying space bodies 129
Checking for collisions among bodies 132
Using your own graphic assets 134
Summary 136
Chapter 9: Creating Your Own Blockbuster Game –
A Complete Match 3 Game 137
Setting up the game 138
Creating the board 139
Selecting and deselecting the first globe 142
Making globez chains 146
Backtracking 148
Removing globez 149
Making the globez fall down 151
Creating new globez 154
Bonus – using the drawing API for a visual feedback 155
Where to go now 158
Protect your code 158
Port your game on mobile devices as a native app 159
Publishing your game 159
Licensing your game 160
Staying up-to-date 160
Summary 160

http://laraweb.ir/learning-cocos2d-js-game-development.pdf

در تماس باشید

درباره ما

لاراوب ارایه دهنده وب سرویس های ارز ، سکه ، طلا به صورت لحظه ای و وب سرویس قیمت 177 خودروی داخلی وخارجی قیمت بازار و کارخانه وب سرویس انس طلا ، مثقال طلا، گرم طلای ۱۸ وب سرویس قیمت موبایل وب سرویس ثبت احوال بررسی کد ملی و انواع وب سرویس ها می باشد .

وب سرویس های ارز ، سکه ، طلا به صورت لحظه ای و وب سرویس قیمت خودروی داخلی وخارجی ،وب سرویس انس طلا ، مثقال طلا، گرم طلای ۱۸ ، مثقال طلا ، شاخص بورس ، نفت سبک، نفت برنت، نفت اپک، بنزین (گالن)،وب سرویس لحظه ای قیمت موبایل ، تبلت سامسونگ ، اپل ، گازوئیل، انس پالادیوم